zondag 26 februari 2012

België - Nederland: 58 - 3 ???

Hahaha. Op het VRT 13 uur journaal met lichte ironie: " en hoe België óók tegen NL kan winnen ziet u straks in Sporza. En dan gaat het niet om wielrenners of zo maar om Rugby. De Zwarte duivels versloegen de Nederlanders met 58 - 3. jaja, u hoort het goed, 58 - 3. ... " ik kijk altijd heel aandachtig naar het 13 uur journaal tot de sportverslaggeving begint. En dat was vandaag niet anders. Ik had mijn iPad op schoot genomen en zat alle fb en andere koppen te bekijken toen ik België tegen Nederland hoorde en dan die 58 - 3. Hèh? dacht ik en keek op naar de tv. "Jaja, u hoort het goed, " zei Jan Becous, met een timing en toon, recht in de camera, recht in mijn ogen. Alsof hij gemerkt had dat ik opkeek. Nog nooit zo persoonlijk aangesproken gevoeld tijdens het journaal. Ik durf er om te wedden dat er duizenden kijkers geweest zijn die hetzelfde ervaren zullen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten