maandag 8 juni 2015

Het is nog harder lachen met de VRT! (CIAO GIRINI vervolg!)

Nadat ik mijn vorige blog "CIAO GIRINI!" gepost had, ging ik eens even terugkijken op twitter wie precies die tweet over GIRINI  geplaatst had.  Want ik heb 4 dagen met griep in bed gelegen en zag die tweet voorbijschieten waarop ik dus eergisteren alsnog de link bekeken heb, en (groen) gelachen heb toen ik zag wat er dus werkelijk staat!!! Maar toen dacht ik ach, weer zo'n jochie die bij de VRT indruk wil maken... 
Maar nu zag ik dat het van Ruud Hendrikxs was... .? :/  Verdorie.... Wie is dat ook weer? Dus efkes nazien.  En toen wist ik het weer!  Inderdaad, de Dikke Van Dale en taaladviseur bij de VRT!  De man die vond dat het niet langer meer plezant maar leuk moest zijn op de VRT! 

Dat ik dien vent al "dikkels zijnen nek" (in keurig ABN : dikwijls zijn strot) heb willen omdraaien staat erbuiten. ;) :D. Maar dan gaat dien onnozelaar zijn eigen bemoeien mê 't Italiaans
 dat de Girino(=dikkop/spermazaad)  Hendrikxxx geeneens machtig is??? Ongelooflijk!

Ja c'est! Dan mutte ga na just bij mij zen zenne! As ge mij in mijn vlomse collaire (als BELG!) wilt doen schieten, .... Awel, dan hedde't zitte!  Op zijn Amsterdams: ga ik jou effe mooi op je blote kakke zetten!  Afgezien van het kloteporum dat die mesjoche omhoog gevallen tuthola op twitter plaatst (na jaaaaa, so etwas Gibst doch nicht, oder?) of zoals elke Jood en Goy zoals ik in den Diamant in Antwerpen zou zeggen: "Oh, auch wan die Ku ganz Leib ist, ist's noch Niks!" 

En néé, Jiddisch staat ook niet in mijn 13 talen reeks, al kan ik "nog" steeds na 45 jaar uit den Diamant te zijn, een aardig (spreek-) woordje méé babbelen!  (maar dat terzijde, zei mijn vader altijd) - lees mijn blogs NANKE GAAT NAAR DEN CONGO ;) 

Nee, "ik" heb geen ambities meer! Gewoon, ik lig al jaren 18 uur in bed en soms dacht ik daadwerkelijk(!) 't is mooi geweest!  Maar ja, NONDEDJU! , dan was er weer de ene of de andere die stellig beweerde dat "ik" echt nog nodig was om... mee te helpen de wereld te veranderen!  
Ja, ik heb een groot probleem!!  Ik kan dàn niet nee zeggen!  Maar al een of meerdere kloothommels (klopt toch volgens Van Dale, meneer Girino Hendrikxxx?) me weer over de kling terughalen.... dàn denk ik :  Tja.... Het is blijkbaar mijn lot. 

Dus meneer de taaladviseur, en DUS VRT: wegwezen / ontslaan!  DIE TWEET ga ik je (in keurig Nederlands) : DE NEK OMDRAAIEN! 
Gaat die klote Ruud die -DUIDELIJK- geen woord Italiaans snapt "Mij" effen zogenaamd te kakken zetten????? 
CIAO stomme Girino/ dikkop! Ik ga nu "bij deze een officiële klacht bij de VRT indienen!  B-) 

P.s.  Nee, ' t is niet plezant,  eigenlijk heel droevig :( :(  omhoog gevallen zakken spui(t)en het hardst? :( 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten