woensdag 9 april 2014

Van de regen/verbazing in de drup/verstomming oftewel, de zin van onzin.

Née, het overkomt mij zelden dat ik sprakeloos van met stomheid verbaasd te zijn ben.  ;)





Maar ja... wat moet je dan schrijven als woorden je te kort schieten?  Blijkbaar hebben veel mensen daar geen probleem mee.  En dus verschijnen er hoe langer hoe meer op Facebook en diverse kranten fora allerlei nonsense verhalen waar je eigenlijk geen brood van lust en niet eens aan Fikki wilt geven als, ja ALS, je er al een touw aan kunt vastknopen.  In mijn CompuServe (forum) tijd (1993-99) was er ook een vogel die op nagenoeg al wat ik schreef (en dat was behoorlijk veel èn meestal controversieel) moest reageren met één of meerdere "one-liners" gevolgd door "als u begrijpt wat ik bedoel. "  Dat het leuk kan zijn om dat telkens in een tekstballonnetje van "een heer van stand" tegen te komen wil ik niet tegenspreken.  Maar als je telkens letterlijk moet denken "nou nee, helemaal niet" omdat het weer als een tang op een varken slaat, zinkt je moed om te glimlachen je in de schoenen. :D

Dàt bedoel ik dus!  :D  Net zoals bovenstaande absolute onzin, weten mensen op krantenartikels te reageren. En, met een beetje geluk kan je - na herlezing van alle voorafgaande reacties - er alsnog iets van brijen.  Als, ja weer ALS er überhaupt iets van te brijen valt! ;)

Epiloog:  Wat zouden we toch met al die tijd moeten doen als al die onzin schrijvers eens hun kwek hielden?  ;)  Met oprechte excuses voor de tijd die u nu verloren hebt voor deze plezanterie. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten