donderdag 27 maart 2014

Één op één met Hans - kutchauffeur - Smolders van Pimmetje :(

Onvoorstelbaar! De "chauffeur" heeft het over "wereldvreemde rechters" ?

Één op één komt met het face to face programma met de chauffeur  (diploma noppes?) - Hans Smolders van Pim Fortuin - die met droge ogen "de rechterlijke  macht "  effe als domme klojo's  wegzet.  
Oh.... Ja... Okay, ik ben een domme Bellug.... :(  ;)  :D
Niks tegen het programma hoor! In tegendeel!  
Onze chauffeur  zal zich vast op de borst kloppen terwijl hij ongelooflijk letterlijk te kakken gezet is.   Maar zoals hij - waarschijnlijk oprecht - zelf denkt: "de problemen worden niet opgelost door de bestaande partijen" en, je gelooft het niet, of juist wèl zoals 1/3 van NL, na tig bravoure volzinnen komt hij met de conclusie dat Wilders en de PVV wel "iets" doen, maar geen vergelijk zijn met "de aankomende minister president" van NL.  
Ik lag op de bank... Anders was mijn broek op m'n knoesels (=enkels) gevallen! 

Toegegeven, ik haatte Pimmetje en Pimmetje haatte mij nog méér!  Alleen kwam hij er pas achter toen "zijnen frank" voor de zoveelste keer viel en zei: "oh... Ben *jij* het weer???  Heb ik weer effe chans... nou succes met die Arabische stallions die overigens niet eens willen zoenen!"  Nee, Pimmetje zou net als Geert de orde in NL wel herstellen. Als we chauffeurtje Hans willen geloven natuurlijk... :D 

Oeps... Doe ik het nou wéér... denigrerend zijn over kutchauffeurtjes met hoog bla-bla niveau.... SORRY!  :D. Eh.. Nee, eerlijk gezegd... :p. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten